Презентація до уроку літературного читання "Любіть книжку" за Остапом Вишнею
: Робота з деформова¬ним текстом
Мета: вдосконалювати навички грамотного, логічного і послідовного формулювання думок та поєднувати їх у зв'язному викладі; розвивати вміння точно добирати слова і речення, активізувати і поповнювати словниковий запас, вчити аргументовано виправляти помилки у мовленні; виховувати відповідальність за власне здоров'я.
Презентація створена для учнів 3 класу. Діти зможуть самі зробити висновок, що тварини- живі організми
Тема. Прикметник. Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні).
Мета. Дати уявлення про прикметник як частину мови; вчити впізнавати прикметники у реченні і тексті; пояснити роль прикметника у мові; розвивати спостережливість, мовне чуття, пізнавальний інтерес; виховувати культуру писемного мовлення.
Обладнання. Тлумачний словник, опорні схеми з теми «Іменник», «Прикметник», прислів’я, цеглинки LEGO, мовний куб, малюнок пролісків.
Недисципліновані здобувачі освіти до яких раніше застосовувалися стереотипні засоби педагогічного впливу, моралізування, нерідко досить добре уявляють процес бесіди з викладачами, передбачають звинувачення, що викликає в них опір, прагнення не допустити втручання у своє життя. У таких випадках слід передусім забезпечити контакт. Після його встановлення здобувач освіти стає відкритим, у нього виникає бажання висловлюватися і сприймати поради педагога. Тільки після встановлення контакту викладач може починати змінювати цілеспрямований педагогічний вплив.
Основи охорони праці – це комплексна дисципліна, яка вивчається з метою формування у майбутніх фахівців певного рівня знань і умінь з правових та організаційних питань, питань гігієни праці, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами освіти, а також активної позиції щодо практичної реалізації принципу пріоритетності охорони життя та здоров’я працівників по відношенню до результатів виробничої діяльності.
Заходять під музику хлопчики і співають
Пора, пора, порадуємо Ми сьогодні вас,
І піснею, і танцем
У цей святковий час,
Сьогодні усім мамам нашим милим й дорогим
Від грайликів усіх — низький уклін
1Дитина 8 Березня буває
В році тільки один раз.
Ми на свято завітали
Привітати усіх вас.
Заходять дівчата під музику до кожного хлопця підходять
2Дитина Вітаємо, вітаємо Дівчаток дорогих,
Бо зараз, всі ми знаємо, Найкращий день для них.
3Дитина Дівчаточка любі! ніби принцеси.
Красиві, тендітні – Ну, просто із п’єси.
4Дитина Вони — наша гордість,
Ми їх зустрічаємо
Розв'язування алгебраїчних задач - це цікавий і важливий аспект математики. Задачі є й метою, і засобом навчання та математичного розвитку школярів. З цієї характеристики ми й виходимо, розглядаючи розв'язування задач складанням рівнянь. Роль і призначення таких задач - допомогти учням оволодіти методом рівнянь, який є своєрідною формою аналітичного методу мислення. Адже розв'язуючи задачу за допомогою складання рівняння, ми починаємо міркувати з невідомого - з того, що нам треба знайти, а це характерна ознака застосування аналітичного способу розв'язування.
Презентація розрахована для учнів 10-11 класів та учнів профтеху 1-3 курсів для проведення виховних годин та бесід.
У цій доповіді ділюсь власним досвідом роботи з організації та проведення уроків фізичної культури зі здобувачами освіти під час дистанційного та змішаного навчання.